Dit Blog is voor alle medewerkers en oud medewerkers van Keja Donia. Woensdag 21 december 2005 was de Keja Donia Reünie in Cafe Bedier. Lees en kijk alles nog een door. Je input is altijd welkom! Stuur ons je verhaal, foto's of wat je verder kwijt wilt.

zondag, december 04, 2005

Stel je voor; Moos is de naam

Naam: Moos
[grafisch vormgever]

Periode Keja Donia
1988 - 2001

Heb de basis van het vak geleerd binnen dit bureau; zou eigenlijk Nederlands gaan studeren maar het lot besliste anders...
Heb veel vrienden overgehouden aan deze periode Keja Donia; sommigen daarvan zie ik nog maandelijks.
Toch na 13 jaar was het nodig om mijn vleugels uit te slaan; ben daarna 4 jaar als zelfstandig ontwerper werkzaam geweest en vorig jaar augustus langzaam een samenwerkingsverband aangegaan met een nieuw bureau: ULURU; gevestigd op de Herengracht. Daar begon voor mij een nieuwe benadering van het vak. Tevens heb ik plaatsgenomen in het platform 2D van de bno. En ik heb ook nog redelijk mijn handen vol aan mijn 2 dochters. Mijn man (een aantal ex-collegae zijn getuige geweest van het prille geluk 10 jaar geleden) werkt in dezelfde hoek (managing director Koeweiden Postma).
Ik verheug me enorm op het weerzien van jullie allemaal en hoop op een volle gezellige avond en volgens goede traditie tot in de vroege uurtjes!


((kleine reunie 'level 1' ergens in Noord Holland met Andrea Rolfes (woont nu in Johannesburg), Astrid Janssen, Willem Overmars, Elz Spek, Joop Wiersma, Margriet Schilder))



((op de boot tijdens één-jarig bestaan ULURU en met Richard, Annelies, Uriel in Pulpo))