Dit Blog is voor alle medewerkers en oud medewerkers van Keja Donia. Woensdag 21 december 2005 was de Keja Donia Reünie in Cafe Bedier. Lees en kijk alles nog een door. Je input is altijd welkom! Stuur ons je verhaal, foto's of wat je verder kwijt wilt.

vrijdag, december 16, 2005

Stel je voor! Evelyn Hille


Hallo! Hier een kort stukje van mij!

Keja Donia tot: maart 2000
Toen: DJPA in Amersfoort
Het leek me zo heerlijk om eens zonder files heen en weer te kunnen rijden! Helaas verhuisden ook wij naar Amsterdam en kon ik weer achteraan slutien op mijn favoriete A2.

En: op 14 februari 2001 bevallen van dochter Kim. Het allergaafste kind van de hele wereld!

Toen: anderhalf jaar later met Kim weggegaan bij Marc. Sommigen van jullie zijn nog op onze bruiloft geweest! En: een jaar later met Kim in Bilthoven gaan wonen. Op de achtste verdieping en dus met het allermooiste uitzicht van Bilthoven en omstreken!
Toen: soort van ingestort in december 2004 en vertrokken bij DJPA. En: in april van dit jaar bij Du Bois Ording gaan werken in Naarden.... die weer gaan verhuizen naar Amsterdam! Ja je moet er maar om blijven lachen!

Verder: gaat het eigenlijk gewoon erg goed met me. Met Marc en mij gaat het goed. We hebben laatst, samen met z'n andere ex en z'n andere kinderen, bij mij Sinterklaas gevierd. Da's toch wel uniek en dat had ik vier jaar geleden ook niet gedacht dat dat zou kunnen.

Ik loop veel hard, ga in januari halve marathon van Egmond lopen. Drink en rook nog steeds. Loop al te lang te klooien met een man.
Verheug ik me echt enorm om jullie allemaal weer te zien!

Zakelijk blijf ik een hopeloos geval, want ik word hier ook onrustig, omdat er geen uitdaging zit in het werk dat ik doe. En in plaats van daar van te genieten voorlopig (want kind op school en dan is het goed als je een goede, rustige, stabiele moeder kunt zijn), word ik niet goed van het met tien vingers in je neus je ding doen.

Anyway, dat was het!

Liefs,

Eef

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ha eef! goed dat jij ook wat heb ingestuurd; anders lijken wij de enigen...
ik zie je woensdag!! gezellig!

december 18, 2005 11:25 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home