Dit Blog is voor alle medewerkers en oud medewerkers van Keja Donia. Woensdag 21 december 2005 was de Keja Donia Reünie in Cafe Bedier. Lees en kijk alles nog een door. Je input is altijd welkom! Stuur ons je verhaal, foto's of wat je verder kwijt wilt.

donderdag, december 22, 2005

The day after

Aan de gehele KD reünie organisatie,

Bedankt voor de gezellige reünie, ik vind het een erg geslaagde avond!
De opkomst was echt bijzonder groot!!!

Tot horens en nogmaals bedankt,
Erik

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Beste FC KD,

Wat was het leuk om elkaar gisteravond na zoveel jaar weer te zien en vooral, te spreken. Die consumptiebonnen heb ik niet op gekregen, ik heb m'n best gedaan en
ben nog aan het bijkomen!

Tot ziens en beste groet,
Maurice Hof, Sjors en Sjimmie van de Rebellenclub!

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jammer, gemist. Ik had het leuk gevonden iedereen weer te zien. Misschien
een andere keer als ik een keer in het land ben.

december 23, 2005 8:44 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home