Dit Blog is voor alle medewerkers en oud medewerkers van Keja Donia. Woensdag 21 december 2005 was de Keja Donia Reünie in Cafe Bedier. Lees en kijk alles nog een door. Je input is altijd welkom! Stuur ons je verhaal, foto's of wat je verder kwijt wilt.

dinsdag, december 20, 2005

Aanmelding nr. 75 (Stiglic Spreekt)


De reünie: zijn jullie (f.c.) gek geworden?...
De wens om een avondje 'gezellig' oude koeien
uit de sloot te willen halen...

M'n geest, lichaam en DNA-strengen verzetten
zich compleet bij deze gedachte. Wat geweest is,
is geweest...koester niet het verleden, maar leef
het heden en droom de toekomst.

Echter met zeer veel moeite zet ik mijn Stalinistische
principes (quote: E.S.) opzij, en schrijf mij in als
vijfenzeventigste deelnemer van deze betreurens-
waardige avond. niet van harte, niet uit vrije wil, maar
omdat de Godin 's ochtends in m'n zij porde en zei:
doe niet zo gek, ga toch gewoon...
Gewoon, gewoon... hoe zo gewoon (?)...

Met een geweldige slag om de arm (maar ik zal het
zeker gaan proberen) ben ik woensdagavond 21 december
aanwezig op deze afschuwelijke locatie...
Maar mocht blijken, dat ik het geestelijk toch niet
aan kan... dan ben ik met lijn 2 teruggegaan naar de
provincie... Treur echter niet, ik was ook maar een
schim uit het verleden...

ondergetekende,

G. Stiglic

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Guido,
gek ik had heel duidelijk een voorgevoel dat jij je als laatste zou aanmelden; je hebt het lot een handje geholpen zie ik...
Het blijkt dan wel weer dat wij elkaar al lang kennen...
Hoop dat vanavond tram 2 staakt en dat je even niet meer rechtsomkeert kan maken!
tot vanavond
groet moos

december 21, 2005 10:12 a.m.

 

Een reactie posten

<< Home