Dit Blog is voor alle medewerkers en oud medewerkers van Keja Donia. Woensdag 21 december 2005 was de Keja Donia Reünie in Cafe Bedier. Lees en kijk alles nog een door. Je input is altijd welkom! Stuur ons je verhaal, foto's of wat je verder kwijt wilt.

woensdag, november 16, 2005

Reacties!

We merken dat het Blog goed gelezen wordt. Wil je een reactie voor ons en/of je (ex)collegae achterlaten? Heb je een opmerking, tips, suggesties? Laat dan op dit Blog een reactie achter. Bij ieder item kun je "een comment" plaatsen. Hoe meer interactie; hoe beter! Een mail naar de FC Keja Donia kan natuurlijk ook. Foto's zijn welkom!

9 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Beste ex-collegae,

Jammer, jammer, jammer. Het had mij heel leuk geleken om diverse Keja mensen terug te zien. Heel vervelend maar in die periode zit ik in het warme Costa Rica. Evengoed was de weblog al heel leuk om te bekijken. Van sommigen kende ik de namen nog en van anderen de gezichten. Met sommigen heb ik later zelfs weer samengewerkt of gebeurd dat nu nog (Evelyn Hille en Erik Wadman). Erg lang heb ik niet bij Keja gewerkt maar ik kijk er met plezier op terug.

Hoe dan ook, heel veel succes met de reunie en wie weet tot de volgende.

Groeten aan alle mensen met wie ik heb samengewerkt,
Hanneke de Groot

november 17, 2005 9:09 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Lieve reunisten,

Vanuit een woest en warm Australie wens ik jullie voor straks alvast een enorm
goed feest - volgens gouwe-ouwe KD-traditie tot in de vroege uurtjes! Rob en
ik blijven nog tot eind februari met t busje door dit waanzinnige land
trekken, dus kan ik helaas niet van de partij zijn. Maar we zullen er in de
bush op 21 december een goed wijntje op opentrekken ;-)

Veel groeten,

Marisa

november 28, 2005 11:03 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

bij deze meld ik mij aan! ik ben erbij, enorm leuk initiatief en heerlijk om iedereen weer te zien!

marianne van horssen

november 28, 2005 11:12 a.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hallo FC!



Wat een enorm leuk idee om een reünie te houden.

Ik had er erg graag bij willen zijn, maar de 21ste moet ik werken, ik vlieg dan voor een week naar Kenia.

Ik wens jullie heel veel plezier!!!!!!



Groeten van Agnes Vogd

december 06, 2005 2:14 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hi organisatiecomité,

Ik moet verstek laten gaan ivm vakantie!
Gezien het animo wordt het vast een prima reunie.

Veel plezier!
Wouter van Deurzen

december 06, 2005 4:33 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Hallo FC,

Net als iedereen al meldt, een prima initiatief.
Het zit er echter helaas niet in dat ik er ben.
Op die dag heb ik eindejaarsborrel/eten van mijn werk. Dat is Uitgeverij KidsWeek.

Veel plezier!

Met vriendelijke groet,

Angela Kokshoorn

december 09, 2005 1:03 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik wil jullie allemaal zien!

Wat een leuk initiatief! Nemen we dan allemaal van die plastic fotomapjes mee? Zo van dit is mijn huis, hond, man en kind?

Enne, wil diegene die mij voor was bij de 'bolide rent' zich schamen! Een beetje mijn favoriete wagen voor mijn neus wegkapen.

Ik heb ook nog heel veel foto's, eens kijken of ik die nog ergens kwijt kan...

Uriël

december 10, 2005 11:41 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Ik wil jullie allemaal zien!

Wat een leuk initiatief! Nemen we dan allemaal van die plastic fotomapjes mee? Zo van dit is mijn huis, hond, man en kind?

Enne, wil diegene die mij voor was bij de 'bolide rent' zich schamen! Een beetje mijn favoriete wagen voor mijn neus wegkapen.

Ik heb ook nog heel veel foto's, eens kijken of ik die nog ergens kwijt kan...

Uriël

december 10, 2005 11:42 p.m.

 
Anonymous Anoniem said...

Helaas, helaas, helaas,

het gaat niet lukken de 21 ste
Er is iets tussen gekomen wat ik niet af kan zeggen.
Wel jammer, want op de lijst staan veel bekende namen.


Liefs aan allemaal.

Nicole E. Zonderhuis


Voor wie interesse heeft:
http://www.mayatzolkin.com
http://www.webcraft.nl

december 15, 2005 4:23 p.m.

 

Een reactie posten

<< Home